Порядок повернення товару

Повернення товару є можливим. Це право покупця зазначається у належних правових актах. Однак повернення товару буде можливим за дотримання нижченаведених умов.

                                                                                  1. Придбання товару належної якості.

відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався, та документ, який його не використовувався. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати повернення коштів за розміром вартості перевіреного товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в товар.

                                                                                  2. Придбання товару неналежної якості.

відповідно до ст. 8 Закону при виявленні суттєвих недоліків, які виникли з вини товару виробника, протягом гарантійного строку, якщо такий встановлювався на Товар, споживач має право на заміну товару чи повернення коштів. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону, визнаного порушенням, яке неможливо або неприпустимо використовувати товар відповідно до його цільового призначення, виникло з вини виробника, після його виключення знову виникає з незалежних від споживача причин і при цьому наділений, хоча з наступними ознаками:

 - Він взагалі не може бути усунений;

 – на його усунення потрібно понад чотири календарних дні або ремонт неможливий в інших сторінках строки;

 - Він робить товар істотно іншим, ніж передбачено в договорі.

Допомога споживачу про заміну товару підлягає поточному задоволенню за його наявність, а у разі його наявності – у двомісячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимоги у встановленому терміні неможливо, споживач має право на вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення коштів. У період заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на яку змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

При поверненні коштів, за товар належної якості розраховуються зі споживачем продукт, який виходить із вартістю товару на його момент купівлі. Кошти повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – пізніше семи днів із дня пред'явлення вимоги.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю, повну комплектацію товару, упаковку, гарантійний талон (у разі його оформлення при продажу товару).

Заміна товару чи повернення коштів повертається лише збереження всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено при заміні товару або втрачено грошей, якщо:

З моменту придбання товару, який не має суттєвих недоліків, минуло понад 14 днів.
Товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні.
Під час перевірки якості товару видано ознаки стороннього вручення у товар.
Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (гарантійний талон), повна комплектація товару.
Вимоги споживача про повернення грошей за товар неналежної якості підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідних вимог, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше півдня з дня пред'явлення вимогам. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни товару виробляється з його вартістю на даний момент перед відповідними вимогами, а в разі зниження ціни – з вартістю товару на даний момент його купівлі.

Також звертаємося до Вашої уваги, що згідно із ч. 3 ст. 4 Закону покупець зобов'язань:

 – перед початком експлуатації товару важливо ознайомитись із правилами використання, викладеними у наданій виробником (продавцем) документації на товар;

 – у разі потреби роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звертатися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої включеної в експлуатацію документації особи, яка виконує їх функції.

 – використовувати товар згідно з його цільовим призначенням та дотримуватись умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

 – з наданням запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – заборонені дозволені виробником засоби безпеки товару з дотриманням передбачених експлуатаційною спеціальними правилами, а у разі наявності таких правил у документації – застосування звичайних розумних заходів безпеки, встановлених на товарах.

На наші букети ми надаємо гарантію на 12 місяців.
Після покупки протягом року кожна композиція залишається під нашою опікою: якщо з нею щось трапиться — ми безкоштовно зробимо обмін пошкоджених елементів, при дбайливому догляді.
Щоб квіти довго тішили око та душу, важливо створити для них затишний простір.

Дотримуйтесь простих правил:

- уникайте прямих сонячних променів та яскравого світла
– тримайте композицію подалі від батарей, камінів та кондиціонерів
- Зберігайте вологість повітря вище 40%
– не поливайте – квіти вже наповнені життям і без води