Порядок повернення товару

Повернення товару є можливим. Дане право покупця відзначається в належних правових актах. Однак повернення товару буде можливим при дотриманні наведених нижче умов.

1. Придбання товару належної якості.

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) споживач має право протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі якості, упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати повернення грошових коштів в розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

2. Придбання товару неналежної якості.

Згідно ст. 8 Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з провини виробника товару, протягом гарантійного терміну, якщо такий встановлювався на Товар, споживач має право на заміну товару або повернення грошових коштів. Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону, вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з провини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

    – він взагалі не може бути усунутий;

  – на його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів або ремонт неможливий в інший узгоджений сторонами термін;

   – він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню при його наявності, а в разі його відсутності – в двомісячний термін з моменту подачі заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошових коштів. В період заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

При поверненні коштів, за товар належної якості, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Грошові кошти повертаються в день пред’явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше семи днів з дня пред’явлення вимоги.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред’явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, упаковки, гарантійного талона (в разі його оформлення при продажу товару).

Заміна товару або повернення грошових коштів можливі тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

  1. З моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів.
  2. Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
  3. При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання в товар.
  4. Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (гарантійний талон), повна комплектація товару.

Вимоги споживача про повернення грошей, за товар неналежної якості, підлягає виконанню в день пред’явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше семи днів з дня пред’явлення вимоги. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни на товар відбувається виходячи з його вартості на момент пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону покупець зобов’язаний:

  – перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;

  – в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції

  – користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлені виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

  – з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Перезвонить


*Мы перезвоним Вам в течение 30 мин.

Перезвонить


*Мы перезвоним Вам в течение 30 мин.